Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир
Если вас чаруют красота и звуки,—
Не гордитесь этим счастьем предо мной!
Лучше протяните с добрым чувством руку,
Чтоб была я с вами, а не за стеной.
О. Скороходова


Про активізацію впровадження інклюзивної освіти. Лист ДОН КОДА від 09.11.2015_№ _12-01-13-3061


Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року. Наказ МОН від 23.07.2013 № 1034


Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 346 і від 14.06.2000 № 963. Постанова КМУ від 18.07.2012 № 635


Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами,у тому числі дітей-інвалідів. Наказ МОН 14.06. 2013 р. № 768


Про реабілітацію інвалідів в Україні Закон України від 06.10.2005 № 2961-IV


Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні Закон України від 21.03.1991 № 875-XII


Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями Указ Президента України від 18.12.2007 № 1228/2007


Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів МОН України; Наказ, Нормативи від 06.12.2010 № 1205 Зареєстровано: Мін'юст України від 22.12.2010 № 1308/18603


Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок від 15.08.2011 № 872


Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12


Лист Міністерства № 1/9-684 від 05.10.09 "Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова"


Про підготовку фахівців з ортопедагогіки. Лист МОН від 23.06.2010 р. № 1/9-449


Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах Наказ МОН від 09.12.2010 р. № 1224


Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року Розпорядження Кабінету Міністрів України від №1482-р від 03.12.2009 р.


Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 рокуКабінет Міністрів України; Постанова, Програма, Паспорт, Заходи від 01.08.2012 № 706


Асистент учителя в класі з інклюзивним навчанням Практика управління закладом освітиТиповими штатними нормативами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН від 06.12.2010 № 1205, передбачено введення до штатного розпису загальноосвітнього навчального закладу, де запроваджується інклюзивне навчання, посади асистента вчителя. Він має забезпечувати особистісно орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу, брати участь у розробленні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптувати навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.
Що потрібно враховувати під час розроблення посадових обов’язків асистента вчителя, у чом�=3 полягають його основні функції та співпраця з учителем класу, читайте у журналі «Практика управління закладом освіти» № 10/2013

ПОДІЇ

28.10.2015 у БСШ №7 відбулась спільна нарада педагогів, заступників директорів з НВР, які координують освіту дітей з ООП, та батьківської громадськості міста «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами». Детальніше...
Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi