Навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки КОІПОПК радить для використання:

  • методичні рекомендації МОН щодо тематичного розподілу програмного матеріалу для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
  • програмний розподіл матеріалу з математики для 5 класу спеціального загальноосвітнього навчального закладу для розумово відсталих дітей
  • навчальні програми для 5-10 класів спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом (художня культура, фізична культура, хімія, фізика, українська мова, українська література, природознавство, правознавство, основи здоров’я, образотворче мистецтво, математика, алгебра, геометрія, зарубіжна література, етика, географія, біологія, англійська мова, історія України, Всесвітня історія)
  • програми для 5-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (Я і Україна, основи здоров’я, образотворче мистецтво, природознавство, математика, географія, квітникарство, соціально-побутове орієнтування, швейна справа)
  • навчальні програми для 5-9 класів спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції (художня культура, хімія, фізична культура, фізика, англійська мова, математика, українська мова, українська література, правознавство, природознавство, основи здоров’я, образотворче мистецтво, музика, зарубіжна література, географія, біологія, історія)
  • методичні рекомендації до використання програмного матеріалу спеціальних шкіл для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (фізична культура, основи здоров’я, природознавство, інформатика, хімія, фізика, географія, біологія, математика, художня культура, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, етика, правознавство, історія, зарубіжна література, іноземна мова, українська мова, українська література)
  • методичні рекомендації тематичного планування навчальних предметів в загальноосвітній школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (художня культура, інформатика, правознавство, основи здоров’я, хімія, фізика, біологія, природознавство, математика, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, етика, історія, зарубіжна література, українська література, українська мова)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку

Методичні рекомендації з досвіду роботи щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома з учнями, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку.

Методичні рекомендації підготувала О.В. Чеботарьова — учитель індивідуального навчання хворих дітей вдома спецшколи-інтернату № 15 м. Києва для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем.

Інструмент зображення
Розширюйте можливості навчання всіх учнів з доступними технологіями.
Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi